csütörtök

Az el nem küldött levél (Lysander)

Amikor Eliza eltűnt Lysander minden nap írt neki egy levelet. Amolyan helyzetjelentésekként. Sok előre utalás lesz ezekbe a kis a levelekben is. Jó olvasást!

Kedves Eliza!
Egész éjjel nem tudtam aludni. Hiányzik az egyenletes szuszogásod, ami minden este álomba ringatott. Remélem minél előbb megtalálnak és nem esik bántódásod. Castielel a keresésedre akartunk indulni de a rendőrök és a tanárok megfékeztek minket. Még csak másfél nap telt el az eltűnésed óta de észvesztően hiányzol. Remélem megtalálunk

Kedves Eliza!
Ma éjjel az ágyadban próbáltam aludni, de így se sikerült. Remélem nem haragszol, de tudod mit? Inkább legyél itt és kiabálj velem. Mindenkin látszik az aggódás az idegesség és az alváshiány jele. Nathaniel minden követ próbál megmozdítani az érdekében, hogy megtaláljanak. Castiel pedig.. nos Castiel nem szól senkihez. Teljesen magába fordult. Eliza gyere haza! Nem bírjuk tovább.

Kedves Eliza!
Ez a harmadik nap az eltűnésed óta, de mintha három hónap telt volna el. Mi van ha bántottak? Esküszöm ha egy ujjal is hozzád értek, megölöm őket. Nem értem miért raboltak el.. Miért midig veled történek az ilyen dolgok? Észrevettem, hogy Castiel már enni se eszik. Senki se gondolta volna, hogy ennyire függünk tőled. Te vagy a mi napfényük. A nap hiány jelei mindenkin mutatkoznak.

Kedves Eliza!
Nevetséges, de ma kiplakátoltuk veled a várost. Tudom, hogy utálod az ilyeneket,de muszáj volt valamit csinálnunk, El se hinnéd mennyi ember gyűlt össze. Mindig is tudtam, hogy nagy hatással vagy az emberekre. Castiel és Nathaiel nem jött. Nathaniel a rendőrségen volt, mint minden nap. Castiel pedig itthon maradt. Még mindig nem beszél, de látszott rajta, hogy hasztalannak tartja a dolgot. Bevallom, hogy én is. De nem bírok tovább egy helyben ülni.

Kedves Eliza!
Peggy ma elintézte, hogy ne csak az országos tévében legyen benne az eltűnésed híre. Senki se gondolta, hogy ennyi kapcsolata van. Meg fogunk találni. Meg kell találnunk! A rendőrség azt mondta, hogy abban reménykedtek a vagyonod miatt raboltak el. Mert akkor kérnének váltságdíjat. De eddig semmi ilyesmi nem történt, és szerintem nem is fog. Kentinnel biztosak vagyunk benne, hogy valaki olyan raboltatott el aki el akar tüntetni. Amberre gondoltuk elsőre.. de ő se ennyire aljas. Vagy még is?

Kedves Eliza!
Ma kaptam tőled egy sms-t. Nem tudom, hogy csináltad, azon is meglepődtem, hogy fejből tudod a számom. Annyit írtál, hogy: "Eliza vagyok. Nem tudom kik az el rablóim. Maszk van rajtuk. Valahol Dijon környékén vagyunk. Tegnap hallottam amikor mondták. Van egy tervem, hogy jussak ki innen. Add át ezt a számot a rendőrségnek. Ha szerencsém van le tudják nyomozni. Vigyázzatok Caroline-al! Ő tud valamit." Rohantam a rendőrségre, akik elkezdték a nyomozást. Castiel ötször olvasta el az üzeneted, utána pedig evett egyet Kentin kekszéből. Kicsit mindenki megnyugodott, hisz élsz. De még jobban aggódunk mint eddig. Caroline eltűnt..

Kedves Eliza!
A rendőrség kihallgatta Caroline-t akit az árvaháznál várva nyakon csíptünk. Tudja, hogy hol vagy. És biztos vagyok benne, hogy Amber is tudja. Ő kezd megtörni. Legszívesebben addig pofoznám amíg színt nem vall. Kezdjük látni a fényt az alagút végén. Azt mondtad van egy terved. Bízom benned. Hisz mindig talpra esel.

Kedves Eliza!
Amber megtört. Caroline tervelte ki az egészet. Érted mentek a rendőrök, de már senki se volt ott. Remélem a terved vált be, és nem máshova vittek. Ez olyan mint egy szűnni nem akaró rémálom.

Kedves Eliza!
Ma telefonáltak a Szent Szív kórházból, Etuzban. Súlyos sérüléseid vannak, de az orvosok szerint túléled. Megyünk érted Eliza.. Megyek érted.